List z adoptowanej szkoły w Nagaundaye w Republice Środkowoafrykańskiej.

 " ... podnieś swój palec i zobacz Moje ręce. Podnieś rękę i włóż ją do Mego boku i nie bądź niedowiarkiem, lecz wierzącym. Tomasz odpowiedział : Pan mój i Bóg mój".  J 20, 27.

 

Kochani przyjaciele i dobroczyńcy z Fundacji Redemptoris Missio!

 

       Choć jeszcze jesteśmy w czasie Wielkiego Postu, myślimy już o Was przesyłając Wam życzenia Wielkanocne.

       Temperatury w ciągu dnia często dochodzą tu do 45 st. i czas pory suchej w Afryce jest trudny do przetrwania dla wszystkich. Wysokie temperatury to wyzwanie nie tylko dla nas misjonarzy, ale również dla wszystkich z którymi się spotykamy. Śmiejemy się z tych temperatur mówiąc, że my tu żyjemy jak w rozpalonym piecu...

       Niestety rzeczywistość wokół nas jest naprawdę bardzo smutna. Wielu ludzi utraciło zbiory na polach, zostały one zniszczone przez stada krów, które przemieszczają się w poszukiwaniu żywności. Trudny jest ten czas, jedyną radością są dla nas nadchodzące święta Zmartwychwstania naszego Pana Jezusa Chrystusa.

Tajemnice Jego męki i cierpienia, które przyjął  dla naszego zbawienia są niezbitym dowodem Jego miłości do nas!

   Życzymy Wam, aby Zmartwychwstanie Jego ożywiało stale waszą wiarę. Mając tak potężnego Boga, który z miłości do nas umarł na krzyżu i zmartwychwstał, nie możemy być niedowiarkami, ale możemy powtarzać za apostołem Tomaszem: Pan mój i Bóg mój!

Radosnych  Świąt Paschy naszego Pana!

s. Anna wraz ze wspólnotą sióstr, nauczycieli, pracowników misji no i oczywiście naszych dzieci.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Światowa Eucharystyczna Godzina Święta Dzieci 2023